wtorek, 10 czerwca 2014

jak się kobiety na mecze zabiera

kolejny wieczór z joy division. i kolejny muzyk (po patti smith), który przyznaje się do niestrojenia gitary - pomyśleć, że ja z tego powodu zarzuciłam naukę?!
nigdy nie potrafiłem stroić instrumentów. po prostu nie słyszałem tych delikatnych niuansów. z pomocą zawsze przychodził mi barney. (...) kiedy dowiedziałem się, że wynaleziono przenośne urządzenie do strojenia gitary montowane w pedale, przysięgam, cieszyłem się jak dziecko. od razu poszedłem do sklepu i kupiłem cztery zestawy. (peter hook, joy division od środka. nieznane przyjemności)

a weekend był piękny: opcja firmowo, dziecko u kolegi, kult na juwenaliach, może trochę za dużo wódki, zakupowe flow (no cóż, nie doczekałam do wyprzedaży, ale trudno czekać, jak się akurat ma flow), motobecane śmigający, mecz piłki nożnej w plenerze (niestety w ostatnich sekundach padł gol, który paść nie musiał, co gardzący rybą skwitował krótko: tak to jest, jak się kobiety na mecze zabiera;)).

a na koniec przestroga: nawet gdy wszyscy święci oraz pogoda w ajfonie mówią, że do dwudziestej pierwszej będzie świecić słońce, nie zostawiajcie otwartych okien dachowych nad łóżkiem i niech wam też czasem do głowy nie przyjdzie jechać do kina na rowerze...




 


1 komentarz:

  1. Oj widze Mamonie ze mamy bardzo podobne buty,po podobienstwie cukrowym ujawnia sie podobienstwo obuwnicze..A co ciekawego kupilas sobie w Zarze?Ja trzymam sie dzielnie i zamykam oczy przed sklepami bo po przegladzie auta powinnam szyc sobie odziez z galgankow juz do konca zycia(tak to jest jak mieszka sie na dzikiej wsi),chociaz tez nabylam taka malutka bluzeczke w poniedzialek(a mialam sie trzymac),ale skoro juz bylam w luksemburgu..(50 km od domu ale pretekst)ta sama burza ktora nakapala ci do lozka probowala zdmuchnac mnie z powierzchni ziemi razem z autem..fantastycznie
    pozdrowienia
    agn

    OdpowiedzUsuń