poniedziałek, 17 listopada 2014

dziecko masz

wkurw totalny - toast idealny: za nas z wami i za chuj z nimi
kolega zagląda mi przez ramię: alina, proszę cię, dziecko masz.
dziecko mam, co nie znaczy, że nie mogę też mieć wkurwu. wdech i kurwa wydech.
z dobrych wiadomości: podobno minęła era facetów metroseksualnych. przyszedł czas na zarośniętych drwali, którzy wiedzą, do czego służy piła, nie golą sobie klat i nie wydają na ubrania i kremy więcej niż ich kobiety. oby wiedzieli też, czego chcą. fajnemu drwalowi zaraz bym się dała do drewutni zaciągnąć, byleby wiedział, czego chce, no i co z tymi wszystkimi narzędziami się robi, a potem do domu odstawił bezpiecznie. ech, rozmarzyłam się... oj, głupia ty, głupia ty...







8 komentarzy:

  1. No drwal to jest cos... Tutaj u nas tez ich wysyp ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alina, masz dziecko, bój się Boga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misza, nie boję się. ciastko pyszne, jeszcze raz najlepszego, stary byku! ;)

      Usuń
  3. Błahahaha! Umarłam przez tę drewutnię...:) Ja też lubię drwali zdecydowanie i też słyszałam o tej modzie na brodatych :) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale żeby nie było, nie o brodę tak naprawdę tu chodzi;)

      Usuń
  4. Alina, chcesz drwala, to Irlandia byłaby dla Ciebie obecnie rajem na ziemi... Tutaj dziewczyny już wręcz narzekają na tę modę na włosy na brodzie zamiast (bo aż do takich skrajności tutaj dochodzi) na głowie :). Pozdrawiam, Ania Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tam akurat się nie wybierałam, ale w takim razie muszę o tym pomyśleć;) pozdrawiam

      Usuń