środa, 7 marca 2012

konkurs, konkurs, konkurs

no naprawdę sweet... moje drugie dziecko w lutym skończyło trzy lata, a ja zapomniałam... nie usprawiedliwia mnie nic. ani kolor włosów (niezależnie od tego, jaki gołębi by teraz nie był...), ani berlin, ani nawet śmierć ryśka z klanu. ładny ze mnie mamon... a przecież z okazji trzecich urodzin bloga miałam ogłosić konkurs!!
z lekkim opóźnieniem ogłaszam więc pierwszy konkurs na projekt godnego blogmamonowego banera. uwaga - głównie będę wybierała te ładne;) a ponieważ prawdopodobieństwo, że w konkursie weźmie udział ktoś poza mamonem, jest niewielkie, nagrodą będą... buty:)))
żartowałam! liczę na was!! w nagrodę dla najbardziej kreatywnego twórcy mam album witka wieteski oraz ulubione mamonowe ciastka tutku. dla tych tutku zwłaszcza warto!

a ponieważ polecono mi sporządzić regulamin, sporządziłam więc:
1. organizatorem konkursu na blogmamonowy baner jest blog mamona.
2. konkurs trwa od siódmego marca do siódmego kwietnia br.
3. projekty (format jpg, wielkość banera taka, żeby mi się na bloga zmieścił, np. 650 na 430 pikseli) należy słać na adres: mes.kalina@tlen.pl.
4. uczestnik konkursu udziela organizatorowi prawa do bezpłatnego zamieszczania na stronie www projektu banera w celu jego prezentacji. zgoda na prezentację prac konkursowych udzielana jest bezpłatnie i bezterminowo.
5. zwycięski baner zostanie umieszczony na blogu mamona i zastąpi obecny (o czasie zadecyduje organizator). każdy z elementów projektu musi być autorski. można jednak wykorzystać zdjęcia zamieszczone na blogu mamona, zrobione przez mamona (wszystkie niepodpisane).
6. organizator zastrzega sobie prawo do niewybrania zwycięzcy, w razie gdyby projekty nie spełniły jego oczekiwań.
7. nagrodą w konkursie jest album witka wieteski party in the city oraz jedno opakowanie ciastek tutku.

i jeszcze jeden punkt pozaregulaminowy: żeby wziąć udział w konkursie, nie trzeba klikać lajków na fejsie (ale można:)).
powodzenia!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz