poniedziałek, 9 września 2013

kraszkebab

nowy kukbuk dziewiętnaście złotych. smutek. wiem, wiem, kukbuk to nie chwila dla ciebie z tanimi przepisami. ale żeby choćby i szanowany magazyn kulinarny kosztował tyle prawie co książka (kupiłam właśnie ładnie wydanego gordona ramsaya za dwadzieścia sześć złotych!)... wszystko, co polubię, albo się kończy, albo odchodzi, albo drożeje. nie wiem, jak przedłużyć, jak zatrzymać, jak zarobić więcej.
dobrze, że od czasu do czasu odkrywam miejsca (dzięki anja!), gdzie jedzenie jest pyszne, obsługa doskonała, a cena nie zwala z nóg. proszę państwa: kraszkebab na jeżycach. mamon poleca. zwłaszcza na ostro - wyśmienity tam dają sos!
w ramach oszczędzania na kukbuka i na przekór starbucksom i empikom w piękną niedzielę wypiłyśmy z a. kawę z małpki w parku przy starym bro. kawa z małpki dwa pięćdziesiąt. wow!

miałam jechać po sukienkę. ale jesień taka, że nigdzie nie pojechałam. zrobiłam gorącą czekoladę z malinami i słuchałam miasta manii. w związku z czym prawdopodobieństwo, że na wesele kuzyna szczypiornisty młodszego pójdę w starej kiecce, się zwiększa... nie dość, że sama, gruba, to jeszcze źle ubrana. fucking shit. gdyby nie to, że tak lubię kuzyna, nie wygłupiałabym się nawet...  








7 komentarzy:

  1. Przepysznie to wygląda Qń

    OdpowiedzUsuń
  2. z kebabem w poznaniu na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogi Mamonie,jakos dawno sie nie odzywalam,ale wciaz podgladam i sledze blog z zapalem,to przedziwne ale moj stan ducha podobny do Twojego,na pocieszenie kozaczki jeszcze po cenie z soldow,gazeta tym razem za darmo bo jakas reklamowo ciuchowa ale z braku laku(to przedziwne jak po polonistycznej uczelni wiaz musze cos czytac,nawet etykietki z wc kaczki w wc).Pozdrawiam jesiennie bo u nas mamy juz pierwsze mgly(nagla panika w aucie:a gdzie do husarza te swiatla od mgly bo po roku to juz zapomina sie)i jakis obledny deszczyk,milego wrzesnia agn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również kupiłam kozaczki;) ale zdążyłam też złapać wrześniową grypę:( cieszę się, że zaglądasz na bloga. pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  4. Jeśli lubisz dobre jedzenie, odwiedź Street Burgera na Szyperskiej. mają zaje***** quesadillę

    OdpowiedzUsuń