poniedziałek, 30 marca 2015

blogi smutne 2015

doszło do tego, że ktoś trafił na mojego bloga, wpisując frazę: blogi smutne 2015. nie wiem, czemu tak się stało i trochę jestem załamana tym zaszufladkowaniem, bo ostatnio robię przecież wszystko, żeby smutno nie było. no dobra, jest to być może czasem śmiech przez łzy i przyznaję, słucham zdecydowanie za dużo depresyjnej muzy, ale do kroćset, staram się. upadam, ale podnoszę, zakasuję rękawy, maluję ściany, piekę ciasta, zapuszczam tę cholerną grzywkę i ćwiczę z chodakowską. a dzisiaj na przykład mam dla was dwa cytaty poradnikowe ("dokądkolwiek by poszedł, wszędzie będzie takim samym dupkiem" oraz "niech jego matka na niego nawrzeszczy. ty nie masz na to czasu"), kilka zdjęć jankiego, który znalazł sobie nową kryjówkę w pudełku po butach, i dialog dwóch starszych pań zasłyszany w kfc. i nie mówcie mi, że żadna z tych rzeczy was nie rozbawiła, bo przestanę pisać i serio zrobi się smutno.

pani x: ja myślałam, że maserak wygra, ale wygra tatiana, jest bezbłędna.
pani y: jaka tatiana? z kochankiem?
pani x: jak z kochankiem? kochanek odpadł.















2 komentarze:

  1. Foty kota fajne, chyba zrobię wyjątek i zaanektuję jedno, za zgodą of course :)
    hd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz, że możesz zawsze :) a mój kot jest boski po prostu :)

      Usuń