niedziela, 22 marca 2015

życie ci się zaczyna

filip: mama, a wiesz, że miki też słucha hoziera! (miki, lat dwanaście - przypomina autor)
po kilku latach ściągnęłam z zębów aparat. kolejny powód, żeby wydorośleć, hmm... co nie zmienia faktu, że czuję się dziwnie. zęby mam dziwne. jakieś takie za duże.

kolega z pracy: ludzie, ani aparatu, ani polipa, życie ci się zaczyna!;)
ja: ani grzywki, niedługo sama siebie w lustrze nie poznam;)

koleżanka z pracy: w końcu będziesz się mogła całować!
filip: masz zęby jak koń (czyli zawsze można liczyć na syna...)









4 komentarze:

  1. Czy Tobie sie czas zatrzymal dobrych dziesiec lat temu? :) Jak to sie robi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie o okularach. ;) Ja tez chce wygladac, jakbym wciaz miala ledwie dwudzieche na karku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, Milena, nawet nie wiesz, jak mi miło :)

      Usuń