niedziela, 18 kwietnia 2010

dużo ciuchów

pytam marca, czy pozmywa naczynia.
marc: to ja lecę kupić zmywarkę:)

ale obecnie szukamy raczej dużej szafy na bambetle mojego chłopaka. albo dwóch, by pomieścić też moje kiecki. tym bardziej że nie muszę się ograniczać; na własne uszy słyszałam, jak marc wczoraj powiedział: ja uważam, że kobiety powinny kupować dużo ciuchów. hmm... a inni mówią, że prać, prasować i rodzić dzieci.
ps. ale na wszelki wypadek, ponieważ to dopiero pięć miesięcy razem, dobrze by było mieć na to jakiś papier;)

2 komentarze:

  1. I pomyśleć, że ja każdą parę butów muszę ukrywać przed moim chłopem. Mówi się, że ideałów nie ma, ale widocznie każda teoria musi mieć wyjątki. Pozdrawiam K.G. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. póki co mój chłop mówił tylko o ciuchach, więc niewykluczone, że buty też będę musiała ukrywać:)

    OdpowiedzUsuń