poniedziałek, 27 lutego 2012

babcia helena i love you!

babcia helena: nie bójcie się, nie ma już myszy. wszystkie wytłukłam, co do jednej!

moja elka: chyba mam kryzys.
babcia helena: to ty się połóż, a my sobie z alinką otworzymy wino:)

babcia helena: alinka, nie rób mi zdjęć.
a.: ale zobacz babciu, jak ładnie wyglądasz!
babcia helena: jak flaga narodowa:)

a: babciu, a co ty tam chowasz?
babcia helena wyciąga pudełeczko z lekami: a, to moje trutki:)

babcia helena: a wiesz alinka, że będę miała dwie szczęki?:)


5 komentarzy:

  1. pozdrowienia dla Babci Heleny, fajna babeczka:-)
    Lidka

    OdpowiedzUsuń
  2. dołączam do pozdrowień dla Babci, też jestem fanką Babć, takich Babć i mojej własnej też wspaniałej
    hd

    OdpowiedzUsuń
  3. a i jeszcze jestem fanką Filipa fryzury, proszę o przekazanie, że mu kibicuje :)
    pa
    hd

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki! acha, kapituluję i przyznaję, że też jestem fanką kudłatego:)

    OdpowiedzUsuń