czwartek, 20 stycznia 2011

to jedno mnie teraz nakręca

nauczony doświadczeniem mamon wie, że pełnia nie wróży niczego dobrego... lekarz potwierdził problem ze stawem żuchwowym. przyczyny: stres i zaciskanie zębów (przyjaciele mówili, że muszę zacisnąć. żeby dać radę. to zaciskałam... do zwichnięcia żuchwy prawie). zalecenia: mało gadać (mamichalska, z którą wczoraj nadawałyśmy przez telefon dobrą godzinę, i najwyraźniej głównie mówiłam ja: mało gadać? powodzenia:)), dużo wypoczywać (zupełnie niewykonalne - korektą zawalonam), a przede wszystkim się nie stresować i absolutnie tych zębów już nie zaciskać (łatwo powiedzieć).   
l.: a czym ty się tak stresujesz? że nie dostaniesz bloga roku?;)

a propos! mój blog przekroczył dzisiaj magiczną liczbę pięćdziesięciu głosów i plasuje się cały czas na wysokiej trzydziestej pozycji. to jedno mnie nie stresuje. to jedno mnie teraz nakręca:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz