czwartek, 17 stycznia 2013

poczta www

nie ufam instytucjom, w których nie można płacić kartą, można za to opłacać wszystkie rachunki świata w okienku... szlag jasny mnie trafia na miejscu. ale czasem jestem zmuszona wysłać list polecony. więc idę. i oto, co ostatnio, wysyłając ów list, usłyszałam na poczcie: może pani sobie wejść na stronę poczty (omg! to poczta ma stronę!?) i sprawdzić w zakładce "śledzenie przesyłek", gdzie jest list.
ożeż w mordę. ja myślałam, że tego, gdzie są przesyłki pocztowe, gdy nie ma ich w naszych skrzynkach, nie wie nikt. a teraz, proszę bardzo, można sobie polecony śledzić. na legalu. na stronie poczty. bo - uwaga - poczta ma stronę!
gdyby ktoś mi powiedział, że coś mnie jeszcze w życiu zaskoczy, a co więcej: zaskoczy mnie to na poczcie, nie uwierzyłabym...



ps a w dodatku urodzinowe adelkowe dotarło w terminie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz