piątek, 8 marca 2013

tu w ogóle nie chodzi o dzieci

z okazji dnia kobiet fragment kobiecego wywiadu z moją ulubioną marią seweryn.
m.s.: nie szukam miłości. nie można jej znaleźć na siłę. jak się coś trafi, to się trafi. mój serdeczny kolega, kiedy mu powiedziałam: "kto się zwiąże z 38-letnią kobietą z dwojgiem dzieci, rozwódką?", odpowiedział: "tu w ogóle nie chodzi o dzieci. tu chodzi o te wasze cholerne teatry. to musiałby być koleś, który by zaakceptował, że jesteś silną kobietą, która prowadzi teatr, szefuje, a on co?".

i moja ulubiona anja...



6 komentarzy:

  1. si ;)

    też czytałam ten wywiad :D

    OdpowiedzUsuń
  2. agnieszka.olejnik@marche.be8 marca 2013 09:21

    Mamonie!Wszystkiego najwspanialszego(lacznie ze szczytem intelektualnym)w dniu kobiet,chociaz jak czesto powtarzam w moim przypadku to raczej caly rok kobiet),bardzo ladny kawalek wywiadu,poczulam sie jakby na miejscu M.S(oprocz teatru,bo ja i dziewczeta to raczej cyrk),bo nawet jesli potencjalni wielbiciele wynurzaja sie z niebytu to tak strasznie trudno poswiecic moja nowa niezaleznosc.Jak widze nadrabiamy skrzetnie lutowe oszczedzanie,ja tez zaszalalam w pobliskim city-bluza dla dziecka,kawa i ciasto marchewkowe juz w knajpowym ogrodku(a to usprawiedliwia wszystko)herbata z Palais des thés(a co mi tam w koncu wszystkie jestesmy ksiezniczkami),nie nabylam za to spodni jasnorozowych w centki(bo mam jasnoszare),talerzy mojej ulubionej marki Serax(a wytluklam dwa ostatnio),tak trzymac,pozdrawiam agn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) lekko spóźnione wzajemnie! muszę przyznać, że mamonowy dzień kobiet był mega udany. najpierw masaż w pracy (!), potem tańce do rana, nowe znajomości, szczęka boląca od śmiechu... a dzisiaj odkryliśmy bardzo fajne miejsce na kawkę na ostrowie tumskim:)pozdrowionka

      Usuń