poniedziałek, 9 lutego 2015

ze skłonnościami do dramatu i eksperymentu

maja: wiek 36 lat; waga 52 kg,; wzrost 160 cm; oczy piwne; orientacja seksualna: hetero ze skłonnościami do dramatu i eksperymentu; orientacja światopoglądowa: depresja; narodowość: w zaniku; stosunek do ofiar holocaustu: empatyczny. (ości, ignacy karpowicz)

tak oto pierwszym akapitem kupił mnie ignacy, wygrywając tym samym casting na książkę do szpitala.
jeśli chodzi o sprawy bardziej przyziemne, nabyłam w końcu tę piękną kuchenną komodę, zgarnąwszy wszystkie możliwe rabaty (produkt wycofywany z asortymentu + ikea family + zniżka pracownicza kolegi) i zaoszczędziwszy tym samym siano, które mogę teraz odłożyć na wakacje bądź też wydać na buty, w zależności od nastroju i napotkanych promocji. poszliśmy też w końcu na lodowisko, na którym koncertowo obiłam sobie kolana...
kolega, który śledzi moje sportowe poczynania na endomondo: alinka, gratuluję, udało ci się przejechać na łyżwach od stadionu aż na palacza;) (tradycyjnie zapomniałam wyłączyć po wyjściu, cóż...)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz