niedziela, 10 sierpnia 2014

rano budzą nas koguty

pierwszy od dłuższego czasu powrót z dragona bladym świtem, gdy zaczynają już jeździć dzienne tramwaje, pierwsza nabyta szlifierka oscylacyjna performance power (piękna i zajebista. szlifuje palety jak marzenie. wprowadzam bowiem plan b: jeśli nie pomagają zakupy, dla własnego dobra i dla dobra własnego portfela wezmę się za ciężką pracę fizyczną. po takiej pracy kobieta nie ma już siły myśleć i rozczulać się nad sobą), pierwszy sierpniowy grad (naprawdę bałam się o moje dachowe okno). 

https://www.facebook.com/marrafri/photos/pb.785836604776426.-2207520000.1407702080./871630636197022/?type=1&theater
rys. marta frej

g: niedługo przechodzę na dietę. chcę być taka jak ty: niedożywiona!

filip dzwoni od babci heleny: rano budzą nas koguty.
mnie budzi jankes. wchodzi mi na głowę i liże po twarzy. uwielbiam mojego kota, ale chyba wolałabym już te koguty.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz