sobota, 7 marca 2009

kreativ blogger

przez te moje migdałki na śmierć zapomniałam, że minął ładny kawał czasu, od kiedy cool kid stuff, mimo mej dopiero co popełnionej działalności blogerskiej, nominowała mnie, ku mojej wielkiej radości, wdzięczności i motywacji, do tytułu:


a czym jest kreativ blogger? to wyróżnienie przyznawane przez blogerów najciekawszym ich zdaniem blogom. ta niezwykle sympatyczna promocja działa - niczym łańcuszek szczęścia - wg dość prostych zasad:
1. umieszczamy logo na swoim blogu,
2. wrzucamy namiar na blog osoby, od której otrzymaliśmy nagrodę,
3. nominujemy co najmniej 7 innych blogów,
4. podajemy linki do owych blogów,
5. nominowanym osobom zostawiamy komentarze z informacją o nominacji.
oto moje nominacje:
życie

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

    Pozdr,
    Jolinda

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się czyta - fajnie się nagradza;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie dziękuje za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę świetny blog! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie :-) Zobacz, nawet nie dostrzegłam do tej pory, że mam w Tobie czytelniczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, bo niedawno dopiero odkryłam, ale już chylę czoła:) i cieszę się, że lubisz takie zabawy:)

    OdpowiedzUsuń