piątek, 17 kwietnia 2009

film z orgazmem u kobiety

zdecydowanie za dużo siedzę w necie. a co gorsza, coraz częściej napotykam w nim zjawiskowe blogi, po których lekturze w jednej chwili opuszcza mnie wena i zawieszam pisarską działalność. moje poczucie wartości żywiło się chyba bardzo niskokalorycznym jedzeniem. bo nie wyrosło. zamiast urody i inteligencji (które zawsze wmawiała mi elka - a ja jej nigdy nie wierzyłam) widzę za grube uda, za małe piersi i raczej mikry mózg (na co może dowodów nie ma, ale nie wiedzieć czemu panicznie się boję testu iq. jakbym jednak to przewidywała. no i brat mi mówił wiele razy).
a jednak skłonność do uzależnień każe mi pisać. blog mnie wciąga i to jest silniejsze niż kompleksy.

ale obiecuję solennie, że ugryzę się w język, zanim znów napomknę o kobiecych potrzebach. moje statystyki podały, że blogmamona wyświetlił się po wpisaniu w google hasła: film z orgazmem u kobiety... postaram się, żeby było to raczej: czy kobiety w ciąży mogą jeść naleśniki z serem? - bo i takie znalazłam. bardziej prorodzinne. od teraz będę grzeczna, poprawna i pro.

na dowód dzisiaj moja mika - dziewczęco, lekko, grzecznie:

ps. wczoraj ochrzciliśmy nasz nowy blender: maślanką z truskawkami i miodem. mniami!
ps dwa. filipu zakazał mi chodzić na solarium. ale przecież szyja doszła już prawie do siebie i szykowałam się na drugi raz.
ps trzy. naprawdę nie wiem, jak ja wczoraj prasowałam spodnie, bo kanty mają bynajmniej nie w tych miejscach, w których powinny mieć.

2 komentarze:

  1. Możesz przeczytać ten tekst i zdobyć klucz do wielokrotnych orgazmów Twojej partnerki lub być zadufanym w sobie samcem, uważającym się za świetnego kochanka, któremu niepotrzebne są żadne książki. Przecież wiedza jest dla mięczaków. Jeżeli jednak uciekniesz natychmiast z tej strony, nie poznasz nigdy odpowiedzi na pytanie Kiedy Twoja partnerka udaje orgazm, a kiedy najzwyczajniej w świecie przeżywa wszechogarniającą rozkosz? Chcesz poznać odpowiedź na to oraz inne skrywane pytania? To po prostu przeczytaj ten tekst i dowiedz się...
    Polecam te lekture : http://gotoweprace.pl/pub/351/Daj-jej-orgazm.html

    OdpowiedzUsuń
  2. z tymi mięczakami bym nie przesadzała, ale poczytać pewnie, że warto;) dzięki!

    OdpowiedzUsuń